“Drumul Groazei” DN 52 Alexandria-Turnu Măgurele ar trebui să fie gata in toamnă

Lucrarile incepute in septembrie 2022 aveau termen de finalizare martie 2024, insa realitatea din teren si conditiile de trafic fac ca acest drum national sa fie denumit drept “Drumul Groazei”

Aici, o groaza de accidente au avut loc, unele cu urmari grave, de la deschiderea santierului care pare sa nu se mai termine, iar portiunile finalizate deja prezinta crapaturi, fisuri si gropi.

Oficial, CNAIR ne spune, in eclusivitate pentru Teleorman-News.ro, ca motivele sunt:

  • lipsa materiei prime;
  • nerespectarea Proiectului Tehnic în momentul execuției ;
  • nerespectarea lucrărilor și a calității celor executate, în conformitate cu Proiectul Tehnic

Neoficial, surse din cadrul executantului, ne declara, tot in exclusivitate, dar sub protectia anonimatului, ca SF (Studiu de Fezabilitate) a fost facut vara, cand a fost seceta, si nu a relevat ca pe portiuni terenul ar fi mlastinos, si acum ar trebui altfel abordata executarea.

CNAIR, ne spune ca SF-ul, realizat de IPTANA – SA, pe aproape un sfert de milion de euro nu a fost întocmit greșit, dar au fost modificate punctual soluțiile prevăzute în cadrul acestuia, ca urmare a efectuării expertizelor tehnice.

Pe de alta parte constructorul, prin acelasi surse anonime, se plange de indisciplina conducatorilor auto, care patrund pe baza turnata recent, care ar trebui sa ramana neatinsa minim 10 zile, fapt care afecteaza intreaga lucrare, care nu va mai respecta normele si va prezenta denivelari.

La momentul la care redactam stirea, Asocierea S.C. ALEXCOR TRADING S.R.L. IMPRESA DI CONSTRUZIONI ING. E. MANTOVANI S.P.A.-S.C. PEGASUS, care a subcontractat si alte firme, a mai montat cateva semafoare pe tronsonul Alexandria -Furculesti, facand ca un drum care se parcurgea de regula in 20 de minute sa dureze chiar si o ora.

Ramane de vazut nu numai daca lucrarile vor fi gata la timp, dar si daca vor fi sigure pentru a fi redate circulatiei publice, si daca receptia va constata nereguli pe care ochiul liber al necunoscatorilor deja le constata pe portiunile aflate in lucru dar si cele unde, teoretic, lucrarile par finalizate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *